Шановний друг! Нижче подаємо список питань, які ми часто зустрічає від наших клієнтів. Якщо Ви не знайшли відповідь на потрібний Вам питання, зателефонуйте нам або замовте зворотний дзвінок

Що пропонує mobilgroup.com.ua

Компанія MobilGroup.com.ua продає електроніку провідних китайських виробників. Не секрет, що багато відомих брендів, такі як Doogee, HOMTOM, Blackview, Umi, Самсунг, Нокіа, Моторола, Еппл, розміщують своє виробництво саме в Китаї. Заводи цієї країни мають високотехнологічне обладнання та кваліфікований персонал. Їх розробки в області мобільних технологій часто не поступаються в якості і завжди виграють в ціні.

Як сплатити за товар?
  • Оплата при отриманні після огляду товару у відділенні «Нової пошти». Переконавшись, що товар Вас влаштовує, Ви оплачуєте його і отримуєте квитанцію.
  • Передоплата на рахунок Приватбанку. Після замовлення, наприклад, мобільного телефону і карти пам'яті до нього, Вам на електронну пошту прийде повідомлення з реквізитами для оплати.
Які є способи доставки товару
  • НОВА ПОШТА novaposhta.ua Представництва компанії є у всіх регіонах України. Після прибуття замовлення на Ваше відділення «Нової пошти», Ви отримаєте СМС-повідомлення. Оплата товару можлива після його перевірки та повного огляду на відділенні «Нової пошти». При необхідності Ви можете замовити адресну доставку.
  • УКРПОШТА ukrposhta.com Відділення «Укрпошти» є у всіх містах і населених пунктах України. Відправка лише після повної передоплати товару і доставки.
Чи є гарантія на товар, що продається?

Так, інтернет-магазин MobilGroup.com.ua надає Вам всі товари з гарантією 12 місяців з дня отримання замовлення в кур'єрської компанії.

Протягом якого періоду можливе повернення або обмін товару?

Повернення коштів і обмін товару можливий протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Чи є взаємозамінні акумулятори?

Ринок смартфонів в 21 столітті росте як «гриби після дощу» чи буває таке що один і той же смартфон, але називається по-іншому? Так звичайно (ребрендинг) виробники використовують дуже часто. І природно (якщо є складно знайти акумулятор на Ваш смартфон) зверніться до менеджера нашого магазину, у нас є докладний список взаємозамінних АКБ. І ми чітко підкажемо, що саме підійде для Вас.

Що таке «робота акумулятора при сприятливих умовах»?

Сприятливі умови для роботи акумулятора впливають на термін служби, на час від заряду до розряду. Розглянемо що це таке?

  1. Погодні умови особливо мінусова температура впливає на ємність АКБ - намагайтеся смартфон тримати ближче до тепла.
  2. Ви перебуваєте в приміщенні, де кількість металевих перекриттів, конструкцій з металу мінімально - це сприятливо позначиться на прийомі сигналу і природно на виході акумулятор працює довше ..
  3. Ви не допускаєте повного розряду батареї, простіше кажучи вчасно заряджайте телефон не допускаючи в «системі» розряду менше 5%
Чи можлива доставка додому?

Оскільки основним перевізником товару є Нова пошта. Доставка товару додому (особисто в руки) замовнику можлива, згідно правил і приписів перевізника.

Нерозголошення Ваших особистих даних.

Згідно з вимогою (Генерального регламенту про захист персональних даних (GDPR)) І виконуючи вимоги Закону України «Про захист персональних даних» Mobilgroup сповіщає клієнта. Ви даєте згоду на обробку наданих Вами даних для розрахунків за придбані товари, і для узгодження з Вами місця доставки товару, ПІБ клієнта, і його номер телефону. Чи згодні з тим, що продавець має право надавати доступ до Ваших персональних дані компанії перевізнику, замовленого Вами товару. З метою поліпшення якості обслуговування користувачів адміністрація інтернет магазину має право здійснювати запис телефонних розмов з користувачами, на що користувачі дати йому свою безумовну згоду, реєструючись на сайті.

Перевіряєте Ви акумулятори перед відправкою?

За довгий час у нас склалися партнерські відносини з «перевіреними» постачальниками акумуляторів.
Тобто пропонуючи Вам товар ми впевнені що:

1) Акумулятор відповідає заявленій ємності на 85-95%
2) Він зібраний з якісних елементів і прослужить довго
3) На АКБ чітко вказана маркування товару та його характеристики
4) Перед відправкою товар перевіряє на тестері (визначення ємності)

Що робити, … моє замовлення анульовано?

Дорогий друже, та таке може трапитися !! Є кілька правил порушуючи які Ваше замовлення потрапляє в анульовані. Як правило, товар не ставиться на відправку до тих пір, поки через телефон не обговорили «деталі замовлення», це означає чітко вказуйте номер телефону для зв'язку.

1. Невірно вказаний номер телефону (просто немає зв'язку з клієнтом)
2. Ви зробили замовлення, чітко вказали дані, але з якихось причин не виходьте на зв'язок.
3. Ви з менеджером обговорили дату відправки, наприклад смартфон Вам потрібен на відділенні Нової пошти через 7 днів, перед відправкою товару Вас обов'язково наберуть, якщо немає зв'язку, товар не відправлять, наберуть на наступний день, якщо немає зв'язку замовлення анулюють.
4. При дзвінку менеджера клієнта, покупець відверто грубо поводиться, плутається, куди йому потрібно відправити товар, ставить свої умови .. (це зустрічається рідко)
Якщо все ж Ваше замовлення анулювали відновити його дуже просто, зателефонуйте за телефонами вказаними на сайті або зв'яжіться через опцію «зворотного зв'язку»

Вкажіть розмір акумулятора в сантиметрах

Менеджери з продажу дуже часто чують питання. Вкажіть розмір АКБ в сантиметрах !? При подальшій розмові з'ясовується, що клієнт просто хоче підібрати батарею на свій телефон. А точний розмір потрібен для підбору акб в смартфон «за розміром, не враховуючи маркування або назва». отримавши відповідь на питання - дайте назву телефону. Ми розуміємо, що батарею до даного смартфону знайти складно і клієнт бажає «підібрати просто за розміром і збігом контактів».

Цього робити не потрібно!
1) Зовнішня схожість не означає, що батарея підходить
2) В телефоні може згоріти контролер харчування
3) Як правило, батарея може потекти
4) Вона швидко вийде з ладу
Шукайте того хто привезе «під замовлення» або у кого то зламався телефон і його продають на запчастини. Як правило це довго в цьому випадку ви не нашкодите своєму смартфону!

У мене поламався телефон що робити !?

Вам потрібно звернутися в сервіс вказавши наступні дані:
Код товару;
Будь-який виріб, куплене у нас в магазині, має - код товару «його можна знайти поруч з назвою товару»

Номер замовлення;
При оформленні замовлення приходить СМС повідомлення про те що замовлення прийняте і там вказано номер замовлення, так само в обов'язковому порядку перед відправкою з Вами зв'яжеться менеджер і вкаже номер замовлення.
Номер ТТН;
Це номер товарно-транспортної накладної, який можна знайти в СМС яке прийшло Вам при відправці товару магазином, або при отриманні в офісі перевізника видається квитанція про отримання «там є номер ТТН» Більш детально читайте в розділі «Гарантія та обмін»

Зручне порівняння характеристик різних моделей одночасно!

Магазин пропонує багато смартфонів, і визначитися у виборі допоможе функція «Порівняння товарів». В каталозі товару поруч з кожною моделлю є іконка «пісочних ваг» навівши на неї мишкою, вискакує напис - Додати до порівняння. Клікнувши по ній товар додається в модуль порівняння товарів. Він з'являється відразу після активації з лівого боку на сайті. Все інтуїтивно просто Ви бачите обрані товари і їх характеристики в одному файлі.

Як залишити відгук на сайті?

Відгук на сайті може залишити будь-яка людина зайшов на сайт, це можна зробити декількома способами.

1.) На сторінці товару «поруч з ціною і кнопкою купити» є блок із зірочками, Ви можете дати оцінку товару від 1 до 5. Після оновлення сторінки, Ваша оцінка буде додана до рейтингу товару.
2.) Просто клікнути на напис «Залишити відгук» під іконками соціальних серей, це автоматично переправить Вас на сторінку відгуків.
3.) Самостійно перейти на вкладку ВІДГУКИ, поскролів мишкою трохи вниз.

Дорогий друже Ваші відгуки важливі як для наших клієнтів, так і для адміністрації сайту «це реально допомагає робити роботу менеджерів« кол центру »якісніше, вежливей і природно уважніше! Для того що б залишити відгук реєстрація на сайті не обов'язкова.