Глобальная эпидемия меняет жизнь и предпочтения потребителей. Многие производители мобильных устройств остановили выпуск смартфонов из-за отсутствия сбыта. Изменения на рынке пошли на пользу Xiaomi, компания вышла в тройку мировых лидеров, потеснив Huawei.
Офіційний звіт Strategy Analytics з продажу смартфонів
Маркетинговая компания Strategy Analytics опубликовала официальный отчёт, отражающий объемы поставок смартфонов с октября 2019 года по февраль 2020 года. По результатам исследования видно, что в январе показатели шестерки первых брендов критически снизились, а в феврале ситуация стала просто катастрофической.
Huawei і OPPO, основні конкуренти Xiaomi, в лютому 2020 року зменшили поставки телефонів більше, ніж в два рази. Так показники Huawei з 14,2 мільйонів на грудні впали до 5,5 мільйона в лютому. А OPPO - з 10,4 мільйонів знизилися до 4 мільйонів. Падіння склало більше 60%.
Компанія Xiaomi також урізала поставки з 11,5 мільйонів пристроїв в грудні до 6 мільйонів в лютому. Обсяги зменшилися на 48%. На тлі втрат у конкурентів Xiaomi вийшов на третє місце, потіснивши Huawei. Різниця в смартфонах між Xiaomi і Huawei склала півмільйона.
Пристрої Xiaomi відрізняються оптимальним поєднанням функціональних можливостей, дизайну і ціни. І коли в непередбачуваною економічної ситуації людина стикається з необхідністю придбати телефон, самим раціональним рішенням буде купити смартфон Xiaomi.
Заснована в 2010 році китайська компанія демонструє всьому світу, як знаходити вигоди в ситуації, викликаної кризою. Після пандемії світ вже ніколи не стане колишнім. Карантин навчить нас цінувати речі за їх максимальна відповідність своєму призначенню і мінімальну вартість. Ціна смартфонів Xiaomi істотно нижче, ніж у перших двох лідерів Samsung і Apple.
Джерело: Strategy Analytics