Страхові компанії на підставі статистики, назвали найпоширеніші помилки власників смартфонів. Пропонуємо вам ознайомитися з типовими помилками, щоб не опинитися жертвами «мобільних зловмисників.

1. Відсутність паролів.

За спостереженням 62% користувачів смартфонів не встановлюють пароль на свій пристрій. Ця помилка може послужити погану службу для безтурботного власника. Ваші особисті дані: контакти, доступи з соц .сетям, банківські картки, відкрита листування в месенджер і особисті фотографії, можуть стати доступні стороннім особам при втраті або крадіжці.

В сучасних гаджетах це вирішується за допомогою графічного ключа, але ми радимо платіжні карти або доступи до (додатки банків) за замовчуванням залишати на звичайному паролі.

відсутність паролів

2. Заповнити форму.

Ще більш безтурботні 32% власників смартфонів, які зберігають в пам'яті свого гаджета фото кредитних карт і паролі від них в галереї є фото паспорта, индикационного коду. Використовують опцію «автозаповнення» без подвійної аутентифікації при вході на сайти, пов'язані з тими чи іншими фінансовими операціями.

авто заповнення

3. Зберігання інтимних фотографій.

Зберігання в смартфоні своїх або чужих фото інтимного характеру дає шахраям грунт для маніпуляцій і шантажу. 20% підлітків зберігають в пам'яті мобільного пристрою подібні фото. 17% відправляють інтимні фото комусь ще.

Зберігання інтимних фотографій

4. Перехід по шкідливим посиланнях.

Кожен день власники смартфонів усього світу отримують мільйони фішинг-повідомлень, що пропонують перейти по посиланню, текст таких повідомлень як правило що то обіцяє, подарунок, повідомлення про виграш, або повідомлення з банку. Перехід по таких посиланнях може завдати шкоди.

Перехід по шкідливим посиланнях

5. Завантаження фотографій в соціальні мережі під час відпустки.

75% засуджених грабіжників зізналися, що користувалися інформацією з соцмереж при виборі потенційних жертв. Свіжі фото, викладені в мережу під час відпустки за кордоном, вказують на те, що господарів немає вдома. Краще поділитися своїми фото з відпочинку, добре їх обробивши після відпустки.

фотографій в соціальні мережі

6. Завантаження фотографій в Мережу з включеними геометкамі.

Півмільярда фотографій з географічними мітками щодня потрапляють в соціальні мережі, За цим фото легко і просто відстежити місцезнаходження користувачів. Намагайтеся діліться фото з даними геолокації тільки з близькими вам людьми, це дуже спірний пункт але Мобілгруп рекомендує до нього прислухатися.

фотографії з включеними гео

7. Надання персональних даних шахраям.

27% власників смартфонів трапляються в пастки шахраїв, які представлялися співробітниками банку. Дзвінок будь-якого характеру, де у Вас просять повідомити дані особистого характеру, повинен насторожити, рекомендуємо не повідомляти по телефону інформації про код паспорта, дату і термін дії кредитних карт, номери телефонів подвійний уніфікації.

Надання персональних даних

8. Відмова від використання захисних чохлів.

25% власників смартфонів не використовують захисні чохли. Захисне скло гарної якості має семишарові структуру і в комплекті з захисним бампером збережуть гаджет від поломки при падінн

захисні чохли

9. Підключення до незахищених Wi-Fi мереж.

Підключаючись до незахищеної Wi-Fi мережі, ви надаєте можливість зловмисникам завантажити ваші особисті дані. Громадські мережі WiFi так само можуть нести загрозу для особистих даних, якщо при підключенні до них потрібен дозвіл на обробку та використання таких.

незахищені Wi-Fi

10. Відсутність страховки.

60% користувачів не вважають за потрібне страхувати свій смартфон. Ця цифра спірна, оскільки при покупці в кредит або розстрочку страхування обязательно !!!

відсутність страховки